reklama

Ani neviem ako sa to stalo

Ani neviem ako sa to stalo, kedy presne sa to prihodilo, ale uz je to raz tak…Moja mama je moja najlepsia priatelka a nevymenila by som jej priatelstvo za ziadne ine na celom svete. A to este donedavna sme od velkej lasky nedokazali spolu vydrzat jeden vikend pod jednou strechou! Casy sa zmenily….

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Ja som sa vydala, odstahovala som sa tisice kilometrov z maleho hniezdocka kde som stravila prve stvrtstorocie mojho vydareneho zivota a prva kapitola jednoducheho prezivania bola za mnou. Zbohom rodina, zbohom kamaratky a kamarati…zbohom vsetci a vsetko, co mi bolo doposial najdrahsie a najsamozrejmejsou sucastou kazdodennosti.   Bol cas postavit sa na vlastne nohy a zacat dychat vzduch vlastnymi plucami bez rodicovskej cisticky. Ale to vsetko by bolo este ok, keby som nemusela zacinat uplne odznova a bez vsetkych najblizsich, s ktorymi som sa len tazko lucila. Toto puto mi dlho stalo v ceste novym vztahom a kamaratsvam a moj manzel sa stal unikatnym prostriedkom 3 v 1: manzel, priatel a milenec…. V akom poradi, to uz zaviselo od konkretneho dna a chodu udalosti… Ale zena potrebuje aj ine zeny, respektive aspom dalsiu zenu vo svojej blizkosti na pravidelne prepieranie citov a pocitov! No a moja mama bola nablizku. Bola tam vzdy, ked som ju najviac a aj najmenej potrebovala. Bola len na zazvonenie odo mna.   Stacilo zabzucat cez internet a na druhej strane sa ozval jej vzdy vesely a nezny hlas…no a tiez aj ocinov (ale to je uz na dalsi pribeh)…Moja nie technicky zalozena rodicka sa musela naucit pouzivat pocitac aj inak ako len na zaznamenavanie ciselnych udajov v uctarni a tak sme ju dobrovolne nasilu zasvetili do tajov “online komunikacie”.   Dnesna technologia nas nekonecne spojila a zblizila, stala sa prostriedkom nasej kazdodennej komunikacie a z rodicovskeho vztahu medzi mnou a mojou mamou rozkvitlo to najkrajsie kamaratsvo. Zacala som ju vnimat inymi ocami a zrazu som pocula o dvadsat rokov mladsi hlas….Bola to stale ona, ale ina. Taka, aku som ju dovtedy nie ze nepoznala, ale nevnimala…Uz som nemala zabrany otvorene hovorit o intimnostiach a uz som nemala pocit, ze s nou musim vzdy zo zasady nesuhlasit. Nasa komunikacia narastla do novej sferi a posunula nas do dalsej urovne poznania. Stali sa z nas dve spriaznene duse. Stali sa z nas dve viac milujuce zeny. Stali sa z nas priatelky na zivot a na smrt….

Michaela K Craft

Michaela K Craft

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malomestka badatelka zijuca vo velkom meste cudzieho sveta. Zoznam autorových rubrík:  pocitycitySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu